9 Haziran 2016 Perşembe

Sweet Summer 2016 Challenge: 3 Ayda 15 Kitap


TheCenterWillHold ve Vampirella'nın Güncesi nın ortak etkinliğine katılmayı düşünüyorum. :)

1) Okuduğun kitapta geçen bir kitap: İki şehrin hikayesi (Okudum ve daha önce okumadığım için pişmanım açıkçası.)
2) Başladığın serinin devam kitabı: Bitmeyen gecenin içinde (Okudum, son kitap için heyecanlanıyorum ve seri biteceği için üzgünüm :( )
3) Daha önce hiç okumadığın bir yazarın kitabı: Locke Lamora'nın Yalanları (Okudum ve bayıldım. Serinin diğer kitaplarını da okuyup hepsinin yorumunu birlikte yapacağım sanırım.)
4) Herkesin okuduğu ama senin anca okuduğun kitap: Kızıl Yükseliş (Hala okuyamadım)
5) Bu yıl film uyarlaması vizyona girecek kitap: Bayan Peregrine'nin Tuhaf Çocukları (Okumadım)
6) kitaplıkta uzun zamandır bekleyen bir kitap: Trendeki Kız (Okudum ve abartıldığı kadar iyi olduğunu düşünmüyorum.)
7) Kapağını beğendiğin bir kitap: Tehlikeli Yalanlar (Pek sevmedim. Becca tekrar fantastik yazamaya geri dönsün bence :) )
8) Tekrar okuyacağın bir kitap: Buz (Ateş serisinin her kitabını en az iki kez okumuşumudur heralde ama Buz'u okumamıştım. Ben de okuyayım dedim. Enfesti. Mac'in hikayesi bitti artık. Sıra Dani'de :)
On beş kitabın sadece altısını okuyarak berbat bir yaz dönemi geçirdim. Tabi etkinlik dışı kitaplarda okudum ama bu yaz bir okuyamama durumu geçirdiğim açık.

2 yorum:

  1. Listendeki kitapların çoğu benim de okumak istediğim şeyler. Peregrine, Trendeki, İki Şehrin Hikayesi... Keyifli okumalar! = )

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :) Çok güzel bir etkinlik olacak :))

    YanıtlaSil